Je overweegt een CRM-platform aan te schaffen want je klantendata is onvolledig, te oud of zit verspreid in verschillende databases die meestal niet met elkaar communiceren. Je wil een nieuwe, betere CRM want de bestaande werkt niet of niemand gebruikt het. Een nieuw CRM-platform kies je best niet zomaar. Er zijn er wel honderden en allemaal beloven ze wonderen te doen voor én je verkoop én je klanten. Als ervaren CRM projectmanagers kunnen we je begeleiden bij één of meerdere fases van het CRM traject zodat je de juiste business requirements capteert, het juiste CRM platform selecteert (ook in functie van je andere platformen en de integratie hiermee), de juiste implementatie partner en indien nodig fungeren we ook als part-time of fulltime projectmanager om alles in goede banen te leiden.
Meer info over onze CRM projectmanagement aanpak →Hoe begin je nu aan zo’n CRM-project? We zetten enkele tips op een rijtje
> 50% van de CRM-implementaties voldoet niet aan de verwachtingen van het management en vaak ook niet aan de behoeftes van de gebruikers… . Een goeie analyse, een goeie voorbereiding en gedegen projectmanagement zijn vaak de echte succesfactoren van een goeie CRM-implementatie.
Voorkom mislukte een CRM-implementatie: Neem contact met Serge, de CRM Projectleider bij Marketing & More Belgium.
Klik hier voor een babbel →