Is je website aan een ‘make over’ toe? Kies dan meteen voor een ‘converterende’ website.

By | 2018-10-02T21:08:49+00:00 28 - 09 - 2018|Categories: digitale marketing transformatie, Hubspot, inbound marketing, lead management, marketing automation, semantic web, SEO, UX, web development|

Is je website aan een make-over toe? Kies dan meteen voor een ‘converterende’ website.” Marketing & More Belgium gebruikt Hubspot CMS voor zijn klanten. Is Hubspot CMS ook voor jouw website de beste CMS? Hieronder geven we 5 redenen aan waarom we deze CMS aanbevelen: 1. CMS + MAP = geweldig Als je de HubSpot Marketing Hub als je marketing automatiseringsplatform gebruikt om inkomende leads te genereren, verzamel je voortdurend allerlei uiterst waardevolle gegevens over je klanten en prospects. Met

Hoe leads genereren met je website

By | 2018-08-10T10:27:20+00:00 10 - 08 - 2018|Categories: content marketing, conversion marketing, data-driven marketing, digitale marketing transformatie, inbound marketing, lead management, marketing automation, social media marketing, social selling, storytelling|

Vandaag, of je ervan bewust bent of niet, start meer dan ooit tevoren je business online. Klanten beginnen hun koopproces door online te zoeken naar informatie over het product en de service die ze zoeken. Als ze je website vinden, is dat waarschijnlijk het eerste contact met je bedrijf of organisatie. Voor veel bedrijven die het belang van dit proces nog niet ten volle erkennen, is hun website weinig meer dan een statische "advertentie" voor hun bedrijf. Nochtans is het

Vijf vaak voorkomende Content Marketing-fouten (en hoe ze op te lossen)

By | 2018-08-10T10:22:46+00:00 03 - 08 - 2018|Categories: content marketing, digitale marketing transformatie, inbound marketing, marketingorganisatie, storytelling|

“Overanalyseer” je contentmarketingstrategie niet. Het is goed om te niet te blijven plannen en bijschaven maar ga gewoon aan de slag. Wel moet je goed hebben nagedacht over het starten met contentmarketing voor je bedrijf of merk en wat huiswerk maken. Hier zijn vijf fouten die we het vaakst zien gebeuren bij bedrijven of organisaties die ermee starten. Geen plan Voordat je een marketingactiviteit start (hoe strategisch of tactisch ook), moet je weten waarom je het doet. Hoe ziet succes

Waarom wij hebben gekozen voor Zoho CRM.

By | 2018-07-30T10:40:02+00:00 30 - 07 - 2018|Categories: content marketing, CRM|

Als marketing automation powerhouse zochten we al een tijdje naar een een geschikt CRM platform voor onze klanten en dat hebben we gevonden in Zoho. Hierbij een korte beschrijving van onze zoektocht en de reden waarom we voor Zoho gekozen hebben. Ja, in nogal wat marketing automation plaformen zit vandaag een beperkt dan wel een iets uitgebreider CRM luik en verschillende van onze klanten gebruiken die ook. Toch zag ik regelmatig aanvragen van bedrijven voor een volwaardig CRM platform dat

Hier zijn de Millennials: Nu zijn jullie aan de beurt, B2B Marketers

By | 2018-07-30T10:21:35+00:00 26 - 07 - 2018|Categories: CRM, Customer experience, data-driven marketing|

Als Gen-X-er die actief werkt om het beeld te bestrijden dat 50-plussers tech-avers & niet opgewassen zouden zijn tegen de versnelde digitalisering, ben ik ook al jaren aan het pleiten voor een gedifferenciëerde marketing aanpak naar B2B purchasing toe die rekening houdt met de generatie van de aankoper(s). Een recent onderzoek opgezet door Heinz Marketing heeft blijk gegeven van grote veranderingen in de klassieke B2B-buying journey. Het onderzoek werp nieuw licht op de rol die millennials vandaag al spelen bij

8 tips voor een goeie CRM implementatie

By | 2018-06-25T17:45:27+00:00 25 - 06 - 2018|Categories: CRM, marketingorganisatie|

Een slechte CRM-implementatie kan van grote invloed zijn op het bedrijfsresultaat. In dit artikel geven we 8 gouden tips voor een goeie implementatie van een CRM-systeem die ervoor zorgen dat je je gebruikers mee zult hebben (ja zelfs enthousiast zult maken) én een ​​snellere return van je investering in bedrijfssoftware zult realiseren. Customer Relationship Management (CRM) oplossingen blijven evolueren waarbij gevestigde leveranciers nieuwe functies en functionaliteiten lanceren (cloud, mobiel, AI) en er constant nieuwe leveranciers op de markt komen. Of

Wat is de beste CRM-software? Belangrijkste kenmerken om rekening mee te houden

By | 2018-06-22T10:19:23+00:00 22 - 06 - 2018|Categories: CRM, digitale marketing transformatie, Hubspot|

Wat is de beste CRM-software? Belangrijkste kenmerken om rekening mee te houden Veel bedrijven onderschatten het belang van een goeie planning voorafgaand aan een CRM-selectie en gaan soms voorbij aan het belang van het definiëren van de mogelijkheden en resultaten die het belangrijkst zijn voor hun organisatie. Wees niet één van hen. De beste CRM-software (Customer Relationship Management) is degene die over de juiste mogelijkheden en functies beschikt om jouw doelstellingen te bereiken. Dat selectieproces is moeilijker dan het

Heb je een zakelijke blog? Dit is waarom je ECHT een strategie nodig hebt

By | 2018-06-15T15:25:59+00:00 15 - 06 - 2018|Categories: content marketing, data-driven marketing, inbound marketing, SEO|

Heb je een zakelijke blog? Dit is waarom je ECHT een strategie nodig hebt Veel marketeers en bedrijven stellen niet echt een gedetailleerde strategie op om hun blogdoelstellingen te schetsen en dat is jammer. Contentmarketing staat bekend als een van de meest effectieve vormen van zakelijke promotie en van alle contentmarketingtactieken is bloggen misschien wel de best presterende en meest kosteneffectieve tactiek. Dus waarom niet gewoon ... beginnen met bloggen? Waarom heb je een echte blogstrategie nodig voordat je begint?

Hoe je HubSpot Sales CRM Platform in te stellen

By | 2018-05-28T10:32:44+00:00 28 - 05 - 2018|Categories: CRM, data-driven marketing, Hubspot|

Woohoo! Je hebt de eerste stap gezet in het stroomlijnen van je marketing- en verkoopinitiatieven en je hebt je aangemeld om het HubSpot Salesplatform en CRM voor je bedrijf te gebruiken. Dat is het makkelijke gedeelte, maar waar begin je? Het gaat om meer dan alleen het configureren van een nieuwe software. Je verkoopproces Vooraleer je in het systeem duikt om alles in te stellen, is een beoordeling van je huidige verkoopproces van je bedrijf van essentieel belang. Stel je

Laad meer berichten