Test de conditie van jouw organisatie voor Inbound Marketing automation. 2018-04-18T10:14:13+00:00

Test de inbound conditie van je organisatie.

Met onze Inbound Fitheidstest kan je zelf nagaan hoe ver je huidige inbound marketing automation inspanningen reiken. De ideale audit om de volgende stappen met succes te zetten. Het assessment evalueert immers je fitheid op verschillende relevante dimensies:

  • Website conversie audit: met dit onderdeeltje ga je zelf na in welke mate je website gebouwd is voor conversie.
  • Organisatie en bedrijfscultuur: een belangrijke factor in de realisatie van een succesvol inbound automation programma is hoe je organisatie is en welke cultuur daar heerst.
  • Content en data beheer: geen inbound automation zonder content noch data. Hier ga je na hoe matuur je dat beheer nu reeds doet.
  • Branding en processen: in de belevingseconomie is een sterk merk cruciaal. In een marketing automation project is begrip van klantprocessen essentieel.
  • Touchpoints integratie: is je website de kern van een geïntegreerd digitaal ecosysteem van touchpoints?
  • Resultaatgerichtheid en evaluatie: hoe resultaatgericht werk je al? En hoe gaat de evaluatie van de resultaten in zijn werk?